Перелік адміністративних послуг,
які надаються через Центр надання адміністративних послуг
Люботинської міської ради |
№ п/п |
Найменування адміністративної послуги |
1. Державний комітет телебачення і радіомовлення України |
1 |
Переоформлення свідоцтва про внесення суб’єкта господарювання до Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції |
2 |
Видача дубліката свідоцтва про внесення суб’єкта господарювання до Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції |
3 |
Внесення суб’єкта господарювання до Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції та видача свідоцтва |
2. Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції |
1 |
Державна реєстрація створення громадського об’єднання |
2 |
Державна реєстрація включення відомостей про громадське об’єднання, зареєстроване до 1 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
3 |
Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів |
4 |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об’єднання |
5 |
Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідації |
6 |
Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його реорганізації |
7 |
Державна реєстрація рішення про виділ громадського об’єднання |
8 |
Державна реєстрація рішення про припинення громадського об’єднання |
9 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об’єднання |
10 |
Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання |
11 |
Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання |
12 |
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об’єднання |
13 |
Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
14 |
Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації |
15 |
Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації |
16 |
Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
17 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
18 |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
19 |
Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців |
20 |
Державна реєстрація включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 1 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
21 |
Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів |
22 |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців |
23 |
Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації |
24 |
Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації |
25 |
Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців |
26 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців |
27 |
Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії |
28 |
Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії |
29 |
Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації |
30 |
Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації |
31 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення структурного утворення політичної партії |
32 |
Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 1 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
33 |
Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
34 |
Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок |
35 |
Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів |
36 |
Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів |
37 |
Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 1 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
38 |
Державна реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок |
39 |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок |
40 |
Державна реєстрація включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до 1 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
41 |
Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок у результаті ліквідації |
42 |
Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок у результаті реорганізації |
43 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок |
44 |
Державна реєстрація статуту територіальної громади |
45 |
Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію статуту територіальної громади |
46 |
Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади |
47 |
Скасування державної реєстрації статуту територіальної громади |
48 |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії |
49 |
Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи |
3. Харківській відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Харківському районі Харківської області Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції
(https://www.sumyjust.gov.ua/derzhavna-reyestracziya-aktiv-czyvilnogo-stanu/)
|
1 |
Внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання
|
2 |
Державна реєстрація народження дитини та її походження
|
3 |
Державна реєстрація шлюбу |
4 |
Державна реєстрація розірвання шлюбу |
5 |
Державна реєстрація зміни імені |
6 |
Державна реєстрація смерті |
7 |
Повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію акта цивільного стану |
8 |
Видача витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян |
4. Комплексна адміністративна послуга* |
1 |
Комплексна електронна публічна послуга “єМалятко” |
5. Центр надання адміністративних послуг Люботинської міської ради |
1 |
Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
2 |
Видача витягу з реєстру територіальної громади |
3 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку з відомостями про речові права на земельну ділянку, їх обтяження, одержаними в порядку інформаційної взаємодії з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, включно з іншими відомостями, внесеними до Поземельної книги, а також відомостями про ділянки надр, надані у користування відповідно до спеціальних дозволів на користування надрами та актів про надання гірничих відводів, одержаними в порядку інформаційної взаємодії з Держгеонадрами та Держпраці (за наявності), та посиланням на документи, на підставі яких відомості про обмеження у використанні земель внесені до Державного земельного кадастру |
4 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку з усіма відомостями, внесеними до Поземельної книги, крім відомостей про речові права на земельну ділянку, що виникли після 1 січня 2013 р., а також відомостями про ділянки надр, надані у користування надрами та актів про надання гірничих відводів, одержаними в порядку інформаційної взаємодії з Держгеонадрами та Держпраці (за наявності), та посиланням на документи, на підставі яких відомості про обмеження у використанні земель внесені до Державного земельного кадастру |
6. Люботинський відділ ГУ ДМС у Харківській області |
1 |
Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку |
7. Головне управління Держпродспоживслужби в Харківської області |
1 |
Видача дозволу (санітарного паспорту) на роботи з радіоактивними речовинами та іншии джерелами іонізуючого випромінювання |
2 |
Видача експлуатаційного дозволу для операторів ринку, що провадять діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження |
3 |
Видача експлуатаційного дозволу з переробки неїстівних продуктів тваринного походження |
4 |
Видача експлуатаційного дозволу на потужність оператора ринку з виробництва та обігу кормів |
5 |
Видача карантинного сертифікату на партію вантажу |
6 |
Видача фітосанітарного сертифіката на реекспорт партії вантажу |
7 |
Видача фітосанітарного сертифіката партії вантажу |
8 |
З видачі посвідчення про право роботи з пестицидами |
8. Харківській обласний центр зайнятості |
1 |
Видача дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства |
2 |
Внесення змін до дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства |
3 |
Продовження дії дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства |
4 |
Скасування дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства |
9. Відділ №7 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Харківській області |
1 |
Виправлення технічної помилки у відомостях Державного земельного кадастру не з вини органу, що здійснює його ведення |
2 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку з відомостями про речові права на земельну ділянку, їх обтяження, одержаними в порядку інформаційної взаємодії з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, включно з іншими відомостями, внесеними до Поземельної книги, а також відомостями про ділянки надр, надані у користування відповідно до спеціальних дозволів на користування надрами та актів про надання гірничих відводів, одержаними в порядку інформаційної взаємодії з Держгеонадрами та Держпраці (за наявності), та посиланням на документи, на підставі яких відомості про обмеження у використанні земель внесені до Державного земельного кадастру |
3 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку з усіма відомостями, внесеними до Поземельної книги, крім відомостей про речові права на земельну ділянку, що виникли після 1 січня 2013 р., а також відомостями про ділянки надр, надані у користування надрами та актів про надання гірничих відводів, одержаними в порядку інформаційної взаємодії з Держгеонадрами та Держпраці (за наявності), та посиланням на документи, на підставі яких відомості про обмеження у використанні земель внесені до Державного земельного кадастру |
4 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель |
5 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель з посиланням на документи, на підставі яких відомості про обмеження у використанні земель внесені до Державного земельного кадастру |
6 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідок, що містять узагальнену інформацію про землі (території) |
7 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану) |
8 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру |
9 |
Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу |
10 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу |
11 |
Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю) |
12 |
Видача довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання) |
13 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, безпосередньо встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, містобудівною документацією, з видачею витягу |
14 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку з видачею витягу |
15 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць, про землі в межах територій територіальних громад з видачею витягу |
16 |
З державної реєстрації земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру |
17 |
Видача витягу із технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок |
10. Головне управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Харківській області |
1 |
Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єктів господарювання вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки |
2 |
Віднесення об'єкта до об'єкта підвищенної небезпеки відповідного класу з реєстрацією в Реєстрі (Журналі обліку) об'єктів підвищенної небезпеки |
3 |
Виключення об'єкта підвищенної небезпеки з Реєстру (Журналу обліку) об'єктів підвищенної небезпеки |
11. Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області* |
1 |
Призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг |
2 |
Надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива |
3 |
Призначення пільги на придбання палива, у тому числі рідкого, скрапленого балонного газу для побутових потреб |
4 |
Призначення страхової виплати медичному працівнику у разу встановлення групи інвалідності та ступеня втрати працездатності протягом одного року у зв’язку з інфікуванням гострою респираторно хворобою COVID-19. спричиненою короновірусом SARS-COV-2, під час виконання професійних обов’язків в умовах підвищеного ризику зараження |
5
|
Призначення страхових виплат членам сім’ї, батькам, утриманцям померлого медичного працівника у разі його смерті, що настала внаслідок його інфікування гострою респираторно хворобою COVID-19. спричиненою короновірусом SARS-COV-2, під час виконання професійних обов’язків в умовах підвищеного ризику зараження |
6 |
Внесення до Реєстру осіб, які мають право на пільги, відомостей про пільговика та членів сім’ї чи опікуна пільговика, на яких поширюється пільга |
12. Департамент культури і туризму Харківської обласної військової адміністрації |
1 |
Видача дозволу на проведення робіт на пам’ятках місцевого значення (крім пам’яток археології), їх територіях та в зонах охорони, реєстрація дозволів на проведення археологічних розвідок, розкопок |
2 |
Погодження відчуження або передачі пам’яток місцевого значення їх власниками чи уповноваженими ними органами іншим особам у володіння, користування або управління |
3 |
Погодження науково-проектної документації на виконання робіт із консервації, реставрації, реабілітації, музеєфікації, ремонту та пристосування пам’яток місцевого значення |
4 |
Видача дозволу на консервацію, реставрацію, реабілітацію, музеєфікацію, ремонт, пристосування пам’яток місцевого значення |
5 |
Погодження програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, меліоративних, шляхових, земельних робіт, реалізація яких може позначитися на стані пам’яток місцевого значення, їх територій і зон охорони |
13. Міністерство у справах ветеранів України |
1 |
Видача нового посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, учасника війни, члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, постраждалого учасника Революції Гідності замість непридатного/втраченого та у разі зміни персональних даних |
2 |
Призначення одноразової грошової допомоги у разі інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, здійснення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та/або іншої країни проти України, бойових дій та збройного конфлікту |
3 |
Встановлення факту одержання ушкоджень здоров’я від вибухових речовин, боєприпасів і військового озброєння на території проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях та заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України |
4 |
Встановлення статусу учасника бойових дій, видача посвідчення |
5 |
Позбавлення статусу учасника бойових дій за заявою такої особи |
6 |
Призначення одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) або інвалідності деяких категорій осіб відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” |
7 |
Призначення одноразової грошової допомоги членам сім’ї, батькам та утриманцям волонтера, загиблого (померлого) внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, здійснення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та/або іншої країни проти України, бойових дій та збройного конфлікту |
8 |
Надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни |
9 |
Встановлення факту безпосередньої участі у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України |
|
|
14. Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради* |
1 |
Видача направлення для отримання послуг з соціальної та професійної адаптації |
2 |
Встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни та члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки) |
3 |
Установлення статусу, видача посвідчень жертвам нацистських переслідувань |
4 |
Встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, видача посвідчення/довідки, продовження строку дії посвідчення (вклеювання бланка-вкладки) |
5 |
Встановлення статусу постраждалого учасника Революції Гідності, видача посвідчення |
6 |
Позбавлення статусу постраждалого учасника Революції Гідності за заявою особи |
7 |
Вклеювання бланка-вкладки до посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни II і III групи з числа учасників бойових дій у період Другої світової війни, яким виповнилося 85 років і більше |
8 |
Установлення статусу, видача посвідчень ветеранам праці |
9 |
Призначення одноразової грошової допомоги у разі інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, здійснення заходів, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та/або іншої країни проти України, бойових дій та збройного конфлікту |
10 |
Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи |
11 |
Призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення |
12 |
Надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам |
13 |
Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї |
14 |
Вклейка фотокартки в посвідчення дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку з досягненням 14-річного віку |
15 |
Видача дубліката посвідчення батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї |
16 |
Продовження строку дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї |
17 |
Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня” |
18 |
Призначення державної допомоги при народженні дитини |
19 |
Призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами жінкам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування |
20 |
Призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування |
21 |
Призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям |
22 |
Призначення державної допомоги при усиновленні дитини |
23 |
Призначення державної допомоги одному з батьків, усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, одному з прийомних батьків, батькам-вихователям, які доглядають за хворою дитиною, якій не встановлено інвалідність |
24 |
Призначення державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях |
25 |
Призначення одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” |
26 |
Призначення грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” |
27 |
Призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання чи перебування невідоме |
28 |
Видача особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена |
29 |
Оплата послуг патронатного вихователя та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя |
30 |
Призначення і виплата державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною” |
31 |
Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо передання нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, в управління іншій особі за договором |
32 |
Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, у тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири |
33 |
Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо управління нерухомим майном або майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа |
34 |
Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо відмови від майнових прав підопічного |
35 |
Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів стосовно укладення договорів щодо іншого цінного майна |
36 |
Видача дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо видання письмових зобов’язань від імені підопічного |
37 |
Видача піклувальнику дозволу на надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо укладення договорів щодо іншого цінного майна |
38 |
Видача піклувальнику дозволу на надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідчення та (або) державній реєстрації, у тому числі щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири |
39 |
Видача піклувальнику дозволу для надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо видання письмових зобов’язань від імені підопічного |
40 |
Видача піклувальнику дозволу для надання згоди особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо відмови від майнових прав підопічного |
41 |
Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України |
42 |
Встановлення статусу учасника війни, видача посвідчення |
43 |
Видача направлення на проходження обласної, центральної міської у мм. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю та законних представників дітей з інвалідністю автомобілем |
44 |
Видача направлення на забезпечення допоміжними засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших категорій осіб |
45 |
Видача посвідчення особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю |
46 |
Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування |
47 |
Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам |
48 |
Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю замість санаторно-курортної путівки |
49 |
Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спинального профілю) і назад особам, які супроводжують осіб з інвалідністю I та II групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку |
50 |
Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам |
51 |
Призначення грошової компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю |
52 |
Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
53 |
Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Законів України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та “Про жертви нацистських переслідувань” |
54 |
Забезпечення санаторно-курортним лікуванням постраждалих учасників Революції Гідності, учасників антитерористичної операції та осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, членів сімей загиблих (померлих) таких осіб |
55 |
Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) осіб з інвалідністю |
56 |
Взяття на облік для забезпечення санаторно-курортним лікуванням (путівками) громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
57 |
Призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю |
58 |
Призначення грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею |
59 |
Призначення державної соціальної допомоги на догляд |
60 |
Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю |
61 |
Видача довідки для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу |
62 |
Призначення надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю |
63 |
Установлення статусу, видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій) |
64 |
Компенсація вартості продуктів харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи |
65 |
Призначення компенсацій та допомоги учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, громадянам, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт, віднесеним до категорії 1, або 2, або 3, потерпілим від Чорнобильської катастрофи, віднесеним до категорії 1, або 2, або 3, потерпілим від радіаційного опромінення, віднесеним до категорії 1 або 2 |
66 |
Призначення одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою |
67 |
Призначення одноразової компенсації дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, участю в ліквідації наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт |
68 |
Призначення одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою |
69 |
Призначення компенсацій та допомоги дітям, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, дітям з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, та їх батькам |
70 |
Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям |
71 |
Призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг |
72 |
Взяття на облік для виплати компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України |
73 |
Призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на непрофесійній основі |
74 |
Прийняття рішення щодо надання соціальних послуг |
75 |
Продовження виплати тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату |
76 |
Призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі |
77 |
Видача направлення на комплексну реабілітацію (абілітацію) осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, дітей віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності, осіб, визначених в абзацах шостому і сьомому статті 4 Закону України “Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні”, до державного реабілітаційного закладу, що належить до сфери управління Мінсоцполітики |
78 |
Видача направлення до реабілітаційного закладу для надання реабілітаційних послуг дітям з інвалідністю за програмою “Соціальний захист осіб з інвалідністю” |
79 |
Надання одноразової компенсації особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, постраждалим внаслідок дії вибухонебезпечних предметів |
80 |
Надання щорічної допомоги на оздоровлення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, постраждалим внаслідок дії вибухонебезпечних предметів |
81 |
Компенсація витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб |
82 |
Позбавлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України за заявою такої особи |
83 |
Надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива |
84 |
Прийняття рішення про проведення безоплатного капітального ремонту власних житлових будинків і квартир осіб, що мають право на таку пільгу |
85 |
Надання згоди на перерахування коштів як оплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей |
86 |
Призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення деяким категоріям осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей |
87 |
Призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей |
88 |
Надання згоди на перерахування коштів як оплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь у бойових діях на території інших держав, а також членів їх сімей |
89 |
Надання згоди на перерахування коштів як оплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь в Революції Гідності, а також членів їх сімей |
90 |
Призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для деяких категорій осіб, які брали участь в Революції Гідності, а також членів їх сімей |
91 |
Призначення пільги на придбання палива, у тому числі рідкого, скрапленого балонного газу для побутових потреб |
92
|
Видача Акта встановлення факту здійсення особою догляду (постійного догляду) |
93 |
Призначення тимчасової допомоги на дітей, щодо яких встановлено факт відсутності батьківського піклування та які тимчасово влаштовані в сім’ю родичів, знайомих, прийомну сім’ю або дитячий будинок сімейного типу, “Дитина не одна” |
94 |
Призначення щомісячної грошової компенсації на дітей, які навчаються в закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти, закладах фахової передвищої освіти, розташованих на територіях радіоактивного забруднення, а також дітей з інвалідністю, пов’язаною з наслідками Чорнобильської катастрофи, і які не харчуються в їдальнях зазначених закладів освіти, а також за всі дні, коли перелічені особи не відвідували ці заклади, до досягнення ними повноліття |
15. Відділ культури, молоді та спорту Люботинської міської ради |
1 |
Направлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку |
2 |
Присвоєння спортивних розрядів спортсменам: II та III спортивний розряд |
16. Виконавчий комітет Люботинської міської ради (служба у справах дітей) |
1 |
Надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів |
2 |
Прийняття рішення (згоди) про проведення психіатричного огляду або надання психіатричної допомоги особі віком до 14 років у разі незгоди одного з батьків або за відсутності батьків |
3 |
Видача довідки, яка засвідчує, що права користування житловим будинком (квартирою) малолітні або неповнолітні діти не мають |
4 |
Надання висновку батькам, що проживають окремо щодо визначення місця проживання дитини |
5 |
Надання дозволу на призначення періодичних зустрічей батьків, що проживають окремо, з дітьми |
6 |
Видача довідки щодо родинного зв'язку з дитиною |
7 |
Видача довідки про спільне проживання матері (батька) і дитини для підтвердження законного представника |
8 |
Визначення імені, прізвища, по-батькові дитини |
17. Виконавчий комітет Люботинської міської ради (відділ місцевого економічного розвитку) |
1 |
Видача довідки про реєстрацію пасіки |
2 |
Видача акта обстеження домоволодіння та земельної ділянки з приводу наявності умов для вирощування квітів, кущів, городини, декоративних та плодових дерев тощо |
3 |
Видача довідки про наявність домашньої худоби, птиці, пасіки тощо |
4 |
Видача довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок (форма № 3ДФ) |
5 |
Повідомна реєстрація галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів |
18. Виконавчий комітет Люботинської міської ради (відділ земельних відносин) |
1 |
Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою, що забезпечує еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь |
2 |
Надання згоди на передачу орендованої земельної ділянки в суборенду |
3 |
Рішення про надання дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, у власність, в постійне користування юридичним особам та суб’єктам господарювання |
4 |
Рішення про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, в оренду, в постійне користування юридичним особам та суб’єктам господарювання |
5 |
Рішення про надання дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки шляхом зміни цільового призначення юридичним особам та суб’єктам господарювання |
6 |
Рішення про затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки юридичним особам та суб’єктам господарювання |
7 |
Рішення про припинення права користування земельною ділянкою юридичним особам та суб’єктам господарювання |
8 |
Рішення про внесення змін до рішень міської ради щодо регулювання земельних відносин юридичних осіб та суб’єктів господарювання |
9 |
Рішення про надання згоди на викуп земельної ділянки несільськогосподарського призначення юридичним особам та суб’єктам господарювання |
10 |
Видача рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності |
11 |
Видача рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності |
12 |
Припинення права оренди земельної ділянки або її частини у разі добровільної відмови орендаря |
13 |
Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для послідуючого продажу |
14 |
Видача рішення про припинення права власності на земельну ділянку, права постійного користування земельною ділянкою у разі добровільної відмови землевласника, землекористувача |
15 |
Видача дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у межах безоплатної приватизації |
16 |
Затвердження проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у разі зміни її цільового призначення |
17 |
Затвердження технічної документації з бонітування ґрунтів |
18 |
Затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки у межах населених пунктів |
19 |
Продаж не на конкурентних засадах земельної ділянки несільськогосподарського призначення, на якій розташовані об’єкти нерухомого майна, які перебувають у власності громадян та юридичних осіб |
20 |
Затвердження технічної документації з економічної оцінки земель |
21 |
Надання дозволу на розробку технічної документації про виділення земельних часток (паїв) в натурі (на місцевості) |
22 |
Надання права користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій) |
23 |
Затвердження технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельної ділянки |
24 |
Надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельної ділянки |
19. Виконавчий комітет Люботинської міської ради (відділ з питань розвитку інфраструктури міста та благоустрою) |
1 |
Видача свідоцтва про право власності |
2 |
Видача дубліката свідоцтва про право власності |
3 |
Видача ордера на жиле приміщення |
4 |
Видача ордера на жилу площу у гуртожитку |
5 |
Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов |
6 |
Надання житлових приміщень, які знаходяться у комунальній власності Люботинської міської територіальної громади |
7 |
Надання дозволу на переоформлення договору найму жилого приміщення |
8 |
Видача ордера на видалення зелених насаджень |
9 |
Видача ордера на службове жиле приміщення |
10 |
Включення житлового приміщення до числа службових |
11 |
Виключення житлового приміщення з числа службових |
12 |
Видача дозволу на перепоховання останків померлого |
13 |
Видача довідки про перебування на квартирному обліку |
14 |
Взяття на квартирний облік дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування |
15 |
Взяття громадян на соціальний квартирний облік |
16 |
Зняття з квартирного обліку |
17 |
Видача довідки про участь у приватизації житла комунального житлового фонду |
18 |
Видача довідки про неучасть у приватизації житла комунального житлового фонду |
19 |
Безоплатне поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни |
20 |
Безоплатне спорудження надгробку на могилі померлої (загиблої) особи, яка має особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною за встановленим зразком |
21 |
Надання громадським об’єднанням ветеранів війни безплатно приміщень для здійснення їх статутних завдань |
20. Виконавчий комітет Люботинської міської ради (відділ забезпечення діяльності виконкому та внутрішньої політики) |
1 |
Довідка про наявність у житловому приміщенні пічного опалення та/або кухонного вогнища на твердому паливі |
21. Виконавчий комітет Люботинської міської ради (відділ з питань містобудування, архітектури та держархбудконтролю) |
1 |
Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки |
2 |
Внесення змін до будівельного паспорта забудови земельної ділянки |
3 |
Анулювання будівельного паспорта забудови земельної ділянки |
4 |
Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки |
5 |
Погодження місця розміщення тимчасової споруди |
6 |
Оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності |
7 |
Продовження строку дії паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності |
8 |
Видача дубліката паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності |
9 |
Анулювання паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності |
10 |
Видача наказів про зміну поштових адрес об’єктам нерухомого майна у разі об’єднання, поділу об’єкта нерухомого майна або виділення частки з об’єкта нерухомого майна (крім квартири, житлового або нежитлового приміщення тощо) в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міській раді |
11 |
Видача наказів про зміну поштових адрес об’єктам нерухомого майна з урахуванням фактичного розташування в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міській раді |
12 |
Видача наказів про присвоєння поштових адрес об’єктам будівництва після отримання права на виконання будівельних робіт або після прийняття закінченого будівництвом об’єкта в експлуатацію |
13 |
Видача наказів про зміну поштових адрес об’єктам будівництва після отримання права на виконання будівельних робіт або після прийняття закінченого будівництвом об’єкта в експлуатацію |
14 |
Видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами на території Люботинської міської територіальної громади |
15 |
Реєстрація декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду |
16 |
Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта |
17 |
Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) |
18 |
Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт на об’єктах з незначними наслідками (СС1) |
19 |
Подання повідомлення про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт на об’єктах з незначними наслідками (СС1) за заявою замовника |
20 |
Скасування повідомлення про початок виконання будівельних робіт на об’єктах з незначними наслідками (СС1) за заявою замовника |
21 |
Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта |
22 |
Подання повідомлення про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта |
23 |
Скасування повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта за заявою замовника |
24 |
Подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт |
25 |
Внесення змін до повідомлення про початок виконання підготовчих робіт |
26 |
Скасування повідомлення про початок виконання підготовчих робіт за заявою замовника |
27 |
Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації (за амністією) |
22. Виконавчий комітет Люботинської міської ради (відділ з питань державної реєстрації)
(https://minjust.gov.ua/m/formi-zayav-u-sferi-derjavnoi-reestratsii-yuridichnih-osib-fizichnih-osib-pidpriemtsiv-ta-gromadskih-formuvan-10002)
|
1 |
Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) |
2 |
Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (крім громадського формування та релігійної організації), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) |
3 |
Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу (крім громадського формування та релігійної організації), зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
4 |
Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування та релігійної організації) |
5 |
Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування та релігійної організації) |
6 |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) |
7 |
Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування та релігійної організації) |
8 |
Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування та релігійної організації) |
9 |
Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) |
10 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) |
11 |
Актуалізація даних в реєстрі територіальної громади
|
12 |
Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
13 |
Видача документів, що містяться в реєстраційній справі юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи - підприємця |
14 |
|
15 |
Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи |
16 |
Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) |
17 |
Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) |
18 |
Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) |
19 |
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) |
20 |
Державна реєстрація фізичної особи - підприємця |
21 |
Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу - підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
22 |
Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
23 |
Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням |
24 |
Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, права довірчої власності як способу забезпечення виконання зобов’язання на нерухоме майно, об’єкт незавершеного будівництва |
25 |
Державна реєстрація речового права, похідного від права власності |
26 |
Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно |
27 |
Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна |
28 |
Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
29 |
Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
30 |
Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень |
31 |
Скасування рішення державного реєстратора (за судовим рішенням) |
32 |
Заборона вчинення реєстраційних дій |
33 |
Реєстрація місця проживання |
34 |
Реєстрація місця проживання дитини до 14 років |
35 |
Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання |
36 |
Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання дитини до 14 років |
37 |
Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання за рішення суду |
38 |
Реєстрація місця проживання та зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання дитини до 14 років |
39 |
Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання та реєстрація місця проживання (одночасне) |
40 |
Реєстрація місця перебування |
41 |
Видача витягу з реєстру територіальної громади |
42 |
Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи-підприємця |
43 |
|
44 |
Відкликання заяви заявником до прийняття державним реєстратором рішення щодо державної реєстрації права або щодо відмови в такій реєстрації |
*адміністративні послуги надаються також суб'єктами надання адміпослуг, на підставі узгоджених рішень та інш. |
Перелік інших послуг місцевого значення,
які здійснюються через Центр надання адміністративних послуг
Люботинської міської ради |
1. Виконавчий комітет Люботинської міської ради (робоча група з питань громадського бюджету (бюджету участі) Люботинської міської територіальної громади) |
1 |
Прийняття проєктів, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету (бюджету участі) Люботинської міської територіальної громади та забезпечення голосування членів громади за проєкт, шляхом заповнення бюлетеню. |
2. Центр надання адміністративних послуг Люботинської міської ради |
1 |
Надання допомоги суб'єктам звернення у користуванні державними електронними сервісами (е-послуги). |
2 |
Декларація про провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану (єДекларація)* |
3 |
Актуалізація даних в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов'язаних та резервістів (уточнення персональних даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів)* |
3. Комісія з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією російської федерації проти України |
1 |
Подання заяви щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією російської федерації проти України |
4. Комісія з розгляду питань щодо надання компенсації за знищені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією російської федерації проти України |
1 |
Подання заяви щодо надання компенсації за знищені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією російської федерації проти України |
|
* послуга діє на період воєнного стану з урахуванням діючого законодавства |