ЦНАП Люботинської міської ради інформує:
Центр надання адміністративних послуг Люботинської міськоїради інформує:
Для створення сприятливих умов отримання населенням та суб’єктами господарювання якісних і доступних адміністративних послуг 12 лютого 2019 року на засіданні виконкому Люботинської міської ради прийнято рішення щодо збільшення кількості послуг, які будуть надаватись через ЦНАП Люботинської міської ради (загальна кількість – 124 адмінпослуги).
Додатково адміністративні послуги будуть надаватись:
відділом з питань державної реєстрації (розширено коло послуг);
відділом з питань містобудування, архітектури та держархбудконтролю (розширено коло послуг);
відділом з питань розвитку інфраструктури міста та благоустрою (розширено коло послуг);
відділом місцевого економічного розвитку (розширено коло послуг);
відділом земельних відносин (розширено коло послуг);
відділом у справах молоді та спорту;
службою у справах дітей.
Встановлення POS – терміналу дозволяє сплачувати безпосередньо в приміщенні ЦНАП послуги, найбільш затребувані з яких - послуги з державної реєстрації (юридичних та фізичних осіб, місця проживання; нерухомого майна та обтяжень) та послуги управління Держгеокадастру.
Основними цілями ЦНАП на 2019 рік є освоєння нових видів адмінпослуг, забезпечення їх якісного надання.
Інформація щодо функціонування Центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради знаходиться за посиланням: http://lubotin-rada.gov.ua/info/page/1764 та загальний перелік адмінпослуг: http://lubotin-rada.gov.ua/info/page/2195 .
Керівник Центру надання
адміністративних послуг
Люботинської міськоїради О.С. Никоненко