Люботинська міська громада
Харківська область, Харківський район

Рішення виконавчого комітету Люботинської міської ради № 19 від 9 лютого 2021 року "Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Люботинської міської ради, у новій редакції"

Дата: 15.02.2021 00:00
Кількість переглядів: 21

ЛЮБОТИНСЬКА  МІСЬКА РАДА

                                      ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ                

                                                                                                                                              ПРОЄКТ

Р І  Ш Е Н Н Я

від 09.02.2021  року                                                                                                 № 19

 

 

Про затвердження переліку

адміністративних послуг, що надаються через

Центр  надання адміністративних послуг

Люботинської міської ради, у новій редакції

 

На виконання вимог п.9 ст.12 Закону України від 06.09.2012 року № 5203-VI           «Про адміністративні послуги» із змінами та доповненнями, відповідно до абз. I п. 31 постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 року №373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі» із змінами та доповненнями, розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2017 р. № 782-р «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523» із змінами та доповненнями, з метою запровадження громадського бюджету (бюджету участі) у Люботинській міській територіальній громаді, підвищення цифрової грамотності населення, керуючись п.6 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет Люботинської міської ради

В И Р І Ш И В :

  1. Затвердити перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Люботинської міської ради, у новій редакції (додаток 1).
  2. Затвердити перелік інших послуг місцевого значення, які реалізуються через Центр надання адміністративних послуг Люботинської міської ради (додаток 2).
  3. Рішення виконавчого комітету Люботинської міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Люботинської міської ради, у новій редакції» від 14.07.2020 р. № 107 вважати таким, що втратило чинність.
  4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами виконавчого комітету Лідію КУДЕНКО.

 

 

Міський голова                                                                                         Леонід ЛАЗУРЕНКО

                             

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконавчого комітету

Люботинської міської ради

від ______ 2021 року № ____

 

Перелік адміністративних послуг,

які надаються  через Центр надання адміністративних послуг

Люботинської міської ради

 

№ з/п

Найменування адміністративної послуги

1

2

 

  1. Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків)

 

1

Державна реєстрація включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань 

2

Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки 

3

Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

4

Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки

5

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки

6

Державна реєстрація  припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації

7

Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації 

8

Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

9

Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

10

Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

11

Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

12

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

13

Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті ліквідації

14

Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації

15

Державна реєстрація включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

16

Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів

17

Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців

18

Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців

19

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців

20

Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації

21

Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації

22

Державна реєстрація включення відомостей про громадське об’єднання, зареєстровану

до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

23

Державна реєстрація створення громадського об’єднання

24

Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів громадського формування

25

Державна реєстрація рішення про виділ громадського об’єднання

26

Державна реєстрація рішення про припинення громадського об’єднання

27

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського формування

28

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора громадського об’єднання

29

Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті її ліквідації

30

Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті її реорганізації

31

Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання

32

Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання

33

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу  громадського об’єднання

34

Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

35

Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії

36

Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

37

Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії 

38

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії 

39

Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації 

40

Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації

41

Державна реєстрація статутів територіальних громад,сіл,селищ, міст

42

Державна реєстрація змін до статуту територіальних громад сіл, селищ, міст

43

Видача дубліката свідоцтва про реєстрацію статутів територіальних громад сіл, селищ, міст

44

Скасування державної реєстрації статуту територіальної громади

45

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки

46

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок

47

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організації роботодавців

48

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення структурного утворення політичної партії

49

Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи

 

2. Державна міграційна служба  у Харківській області (Люботинський міський сектор)

50

Вклеювання до паспорта громадянина України

фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку

 

3.  Міськрайонне управління у Харківському районі та місті Люботині Головного управління Держгеокадастру у Харківській області

51

Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

52

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку

53

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу

54

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу

55

Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу

56

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені  безпосередньо законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу

57

Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу

58

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі  витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку

59

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць

60

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель

61

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

62

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану)

63

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру

64

Видача довідки про:

1) наявність та розмір земельної частки (паю);

2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)

65

Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою

66

Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

67

Видача висновку державної експертизи землевпорядної документації щодо об’єктів, які підлягають обов’язковій державній експертизі (проведення обов’язкової державної експертизи землевпорядної документації)

68

Видача висновку про погодження документації із землеустрою

69

Видача дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву земельних ділянок

70

Видача рішення про передачу у власність, надання у користування земельних ділянок сільськогосподарського призначення, що перебувають у державній власності

 

4. Головне управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України

у Харківській області

71

Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

 

5. ВДРАЦС по Харківському району та місту Люботину Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків)

72

Державна реєстрація актів цивільного стану (розірвання шлюбу за спільною заявою подружжя, яке не має дітей)

73

Державна реєстрація актів цивільного стану (реєстрація смерті)

74

Державна реєстрація актів цивільного стану (внесення змін до актових записів цивільного стану)

75

Державна реєстрація актів цивільного стану (зміна імені)

 

6. Комплексна адміністративна послуга

76

«єМалятко»

7. Виконавчий комітет Люботинської міської ради

(Центр надання адміністративних послуг Люботинської міської ради)

77

Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

 

8. Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради

78

Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати – героїня»

79

Встановлення статусу, видача посвідчень учасникам війни

80

Встановлення статусу, видача посвідчень жертвам нацистських переслідувань

81

Надання державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування

82

Видача направлення на проходження обласної, центральної міської у м. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення інвалідів автомобілем

 

9. Виконавчий комітет Люботинської міської ради (відділ у справах молоді та спорту)

83

Видача путівок на оздоровлення дітей пільгових категорій

 

10. Виконавчий комітет  Люботинської міської ради (служба у справах дітей)

84

Видача довідки, яка засвідчує, що права користування житловим будинком (квартирою) малолітні або неповнолітні діти не мають

 

11. Виконавчий комітет Люботинської міської ради

(відділ місцевого економічного розвитку)

85

Встановлення режиму роботи об’єкту споживчого ринку

86

Видача довідки про право фізичної особи на отримання доходу від податкового  агента без утримання  податку

 

12. Виконавчий комітет Люботинської міської ради (відділ земельних відносин)

87

Видача рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності

88

Видача рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності

89

Рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки  в оренду, у власність, в постійне користування юридичним особам та суб’єктам господарювання

90

Рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, в оренду, в постійне користування юридичним особам та суб’єктам господарювання

91

Рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки  шляхом зміни цільового призначення юридичним особам та суб’єктам господарювання

92

Рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки юридичним особам та суб’єктам господарювання

93

Рішення про припинення права користування земельною ділянкою юридичним особам та суб’єктам господарювання

94

Рішення про припинення права оренди на земельну ділянку юридичним особам та суб’єктам господарювання

95

Рішення про внесення змін до рішень міської ради щодо регулювання земельних відносин юридичних осіб та суб’єктів господарювання

96

Рішення про надання згоди на викуп земельної ділянки несільськогосподарського призначення юридичним особам та суб’єктам господарювання

 

13. Виконавчий комітет Люботинської міської ради

(відділ з питань розвитку інфраструктури міста та благоустрою)

97

Видача ордера на жилу площу в гуртожитку

98

Надання житлових приміщень, які знаходяться у комунальній власності Люботинської міської територіальної громади

99

Видача дозволу на видалення зелених насаджень для юридичних та фізичних осіб, які знаходяться в межах Люботинської міської територіальної громади

100

Взяття на облік громадян,які потребують поліпшення  житлових умов та надання  та надання їм жилих приміщень (квартирний облік)

101

Видача ордера  на службове жиле приміщення

102

Видача дозволу на перепоховання  останків померлих

103

Видача дубліката свідоцтва про право власності  на житло

104

Видача довідки про участь у приватизації житла

105

Взяття на соціальний квартирний облік

дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського  піклування, осіб з їх числа

14. Виконавчий комітет Люботинської міської ради

(відділ забезпечення діяльності виконкому та внутрішньої політики)

106

Довідка про наявність у житловому приміщенні пічного опалення та/або кухонного вогнища на твердому паливі

 

15. Виконавчий комітет Люботинської міської ради

(відділ з питань містобудування, архітектури та держархбудконтролю)

107

Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки

108

Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки

109

Внесення змін до будівельного паспорта забудови земельної ділянки

110

Реєстрація повідомлення про зміну даних у декларації про  початок виконання підготовчих/будівельних  робіт

111

Реєстрація декларації  про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта

112

Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1)

113

Реєстрація декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта,  на яке визнано право власності за рішенням суду

114

Заява про внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації

115

Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації

116

Видача дозволу на виконання будівельних робіт

117

Оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди

118

Погодження місця розміщення тимчасової споруди

119

Надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

120

Видача сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів

121

Підготовка висновків та проектів  рішень про присвоєння поштової адреси житловому будинку в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді

122

Підготовка висновків та проектів  рішень про присвоєння поштової адреси земельній ділянці в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді

123

Підготовка висновків та проектів  рішень  про присвоєння поштової адреси садовому будинку в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді

124

Підготовка висновків та проектів  рішень  про присвоєння поштової адреси гаражу в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді

125

Підготовка висновків та проектів  рішень  про присвоєння поштової адреси дачному будинку в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді

126

Підготовка висновків та проектів  рішень  про внесення змін до рішення про присвоєння поштової адреси житловому будинку в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді

127

Підготовка висновків та проектів  рішень  про внесення змін до рішення про присвоєння поштової адреси земельній ділянці в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді

128

Підготовка висновків та проектів  рішень  про внесення змін до рішення про присвоєння поштової адреси садовому будинку в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді

129

Підготовка висновків та проектів  рішень  про внесення змін до рішення про присвоєння поштової адреси гаражу в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді

130

Підготовка висновків та проектів  рішень  про внесення змін до рішення про присвоєння поштової адреси дачному будинку в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді

131

Підготовка висновків та проектів  рішень про впорядкування поштової адреси житловому будинку в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді

132

Підготовка висновків та проектів  рішень про впорядкування поштової адреси земельній ділянці в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді

133

Підготовка висновків та проектів  рішень про впорядкування поштової адреси садовому будинку в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді

134

Підготовка висновків та проектів  рішень про впорядкування поштової адреси гаражу в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді

135

Підготовка висновків та проектів  рішень про впорядкування поштової адреси дачному будинку в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді

136

Підготовка висновків та проектів  рішень про можливість переведення садового будинку в житловий будинок в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді

137

Підготовка висновків та проектів  рішень про можливість переведення дачного будинку в житловий будинок в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді

138

Підготовка висновків та проектів  рішень про анулювання поштових адрес об’єктам нерухомого майна в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді

139

Видача наказів про зміну поштових адрес об’єктам нерухомого майна у разі об’єднання, поділу об’єкта нерухомого майна або виділення частки з об’єкта нерухомого майна (крім квартири, житлового або нежитлового приміщення тощо) в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міській раді

140

Видача наказів про зміну поштових адрес об’єктам нерухомого майна з урахуванням фактичного розташування в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міській раді

141

Видача наказів про зміну поштових адрес земельним ділянкам з урахуванням фактичного розташування в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міській раді

142

Видача наказів про присвоєння/зміну поштових адрес об’єктам будівництва під час надання будівельного паспорту забудови земельної ділянки в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міській раді

143

Видача наказів про присвоєння/зміну поштових адрес об’єктам будівництва під час надання містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міській раді

144

Видача наказів про присвоєння поштової адреси об’єкту будівництва в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міській раді

145

Видача наказів про присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна згідно з діючим законодавством стосовно реєстрації прав власності в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міській раді

 

16. Виконавчий комітет Люботинської міської ради

(відділ з питань державної реєстрації виконкому Люботинської міської ради)

146

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

147

Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно

148

Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна

149

Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна

150

Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

151

Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

152

Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

153

Скасування рішення державного реєстратора Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

154

Реєстрація заяви про відкликання заяви поданої власником Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

155

Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно

156

Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки не з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно

157

Державна реєстрація юридичної особи

158

Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи

159

Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

160

Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи

161

Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи

162

Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи

163

Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора

164

Державна реєстрація припинення юридичної особи  в результаті її ліквідації

165

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації

166

Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи

167

Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань

168

Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи

169

Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи

170

Державна реєстрація фізичної особи — підприємця

171

Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу — підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань

172

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу — підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань

173

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності

фізичної особи — підприємця

174

Реєстрація місця проживання особи

175

Зняття з реєстрації місця проживання особи

176

Реєстрація місця перебування особи

177

Реєстрація місця проживання особи та зняття з реєстрації місця проживання особи

178

Реєстрація місця проживання  малолітньої та неповнолітньої дитини

179

Зняття з реєстрації місця проживання  малолітньої та неповнолітньої дитини

180

Зняття з  реєстрації місця проживання та реєстрація місця проживання  малолітньої та неповнолітньої дитини

181

Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи (додаток 13)

182

Оформлення та видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання особи

(додаток 16)

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконавчого комітету

Люботинської міської ради

від ______ 2021 року № ____

 

Перелік інших послуг місцевого значення,

які здійснюються через Центр надання адміністративних послуг

Люботинської міської ради

 

№ з/п

Найменування адміністративної послуги

1

2

1. Виконавчий комітет Люботинської міської ради

(робоча група з питань громадського бюджету (бюджету участі) Люботинської міської територіальної громади)

1

Прийняття проєктів, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету (бюджету участі) Люботинської міської територіальної громади та забезпечення голосування членів громади за проєкт, шляхом заповнення бюлетеню.

2. Виконавчий комітет Люботинської міської ради

(Центр надання адміністративних послуг Люботинської міської ради)

2

Надання допомоги суб'єктам звернення у користуванні державними електронними сервісами (е-послуги).

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних