Рішення виконавчого комітету Люботинської міської ради № 19 від 9 лютого 2021 року "Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Люботинської міської ради, у новій редакції"
ЛЮБОТИНСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ПРОЄКТ |
Р І Ш Е Н Н Я
Про затвердження переліку
адміністративних послуг, що надаються через
Центр надання адміністративних послуг
Люботинської міської ради, у новій редакції
На виконання вимог п.9 ст.12 Закону України від 06.09.2012 року № 5203-VI «Про адміністративні послуги» із змінами та доповненнями, відповідно до абз. I п. 31 постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 року №373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі» із змінами та доповненнями, розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2017 р. № 782-р «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523» із змінами та доповненнями, з метою запровадження громадського бюджету (бюджету участі) у Люботинській міській територіальній громаді, підвищення цифрової грамотності населення, керуючись п.6 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет Люботинської міської ради
В И Р І Ш И В :
- Затвердити перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Люботинської міської ради, у новій редакції (додаток 1).
- Затвердити перелік інших послуг місцевого значення, які реалізуються через Центр надання адміністративних послуг Люботинської міської ради (додаток 2).
- Рішення виконавчого комітету Люботинської міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Люботинської міської ради, у новій редакції» від 14.07.2020 р. № 107 вважати таким, що втратило чинність.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами виконавчого комітету Лідію КУДЕНКО.
Міський голова Леонід ЛАЗУРЕНКО
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
Люботинської міської ради
від ______ 2021 року № ____
Перелік адміністративних послуг,
які надаються через Центр надання адміністративних послуг
Люботинської міської ради
№ з/п |
Найменування адміністративної послуги |
1 |
2 |
|
|
1 |
Державна реєстрація включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
2 |
Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
3 |
Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів |
4 |
Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
5 |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
6 |
Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації |
7 |
Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації |
8 |
Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
9 |
Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок |
10 |
Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів |
11 |
Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок |
12 |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок |
13 |
Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті ліквідації |
14 |
Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації |
15 |
Державна реєстрація включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
16 |
Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів |
17 |
Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців |
18 |
Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців |
19 |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців |
20 |
Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації |
21 |
Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації |
22 |
Державна реєстрація включення відомостей про громадське об’єднання, зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
23 |
Державна реєстрація створення громадського об’єднання |
24 |
Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів громадського формування |
25 |
Державна реєстрація рішення про виділ громадського об’єднання |
26 |
Державна реєстрація рішення про припинення громадського об’єднання |
27 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського формування |
28 |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора громадського об’єднання |
29 |
Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті її ліквідації |
30 |
Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті її реорганізації |
31 |
Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання |
32 |
Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання |
33 |
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об’єднання |
34 |
Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
35 |
Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії |
36 |
Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
37 |
Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії |
38 |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії |
39 |
Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації |
40 |
Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації |
41 |
Державна реєстрація статутів територіальних громад,сіл,селищ, міст |
42 |
Державна реєстрація змін до статуту територіальних громад сіл, селищ, міст |
43 |
Видача дубліката свідоцтва про реєстрацію статутів територіальних громад сіл, селищ, міст |
44 |
Скасування державної реєстрації статуту територіальної громади |
45 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
46 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок |
47 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організації роботодавців |
48 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення структурного утворення політичної партії |
49 |
Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи |
2. Державна міграційна служба у Харківській області (Люботинський міський сектор) |
|
50 |
Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку |
3. Міськрайонне управління у Харківському районі та місті Люботині Головного управління Держгеокадастру у Харківській області |
|
51 |
Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру |
52 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку |
53 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу |
54 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу |
55 |
Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу |
56 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені безпосередньо законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу |
57 |
Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу |
58 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку |
59 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць |
60 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель |
61 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території) |
62 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану) |
63 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру |
64 |
Видача довідки про: 1) наявність та розмір земельної частки (паю); 2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання) |
65 |
Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою |
66 |
Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки |
67 |
Видача висновку державної експертизи землевпорядної документації щодо об’єктів, які підлягають обов’язковій державній експертизі (проведення обов’язкової державної експертизи землевпорядної документації) |
68 |
Видача висновку про погодження документації із землеустрою |
69 |
Видача дозволу на зняття та перенесення ґрунтового покриву земельних ділянок |
70 |
Видача рішення про передачу у власність, надання у користування земельних ділянок сільськогосподарського призначення, що перебувають у державній власності |
4. Головне управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Харківській області |
|
71 |
Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки |
5. ВДРАЦС по Харківському району та місту Люботину Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) |
|
72 |
Державна реєстрація актів цивільного стану (розірвання шлюбу за спільною заявою подружжя, яке не має дітей) |
73 |
Державна реєстрація актів цивільного стану (реєстрація смерті) |
74 |
Державна реєстрація актів цивільного стану (внесення змін до актових записів цивільного стану) |
75 |
Державна реєстрація актів цивільного стану (зміна імені) |
6. Комплексна адміністративна послуга |
|
76 |
«єМалятко» |
7. Виконавчий комітет Люботинської міської ради (Центр надання адміністративних послуг Люботинської міської ради) |
|
77 |
Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
8. Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради |
|
78 |
Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати – героїня» |
79 |
Встановлення статусу, видача посвідчень учасникам війни |
80 |
Встановлення статусу, видача посвідчень жертвам нацистських переслідувань |
81 |
Надання державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування |
82 |
Видача направлення на проходження обласної, центральної міської у м. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення інвалідів автомобілем |
9. Виконавчий комітет Люботинської міської ради (відділ у справах молоді та спорту) |
|
83 |
Видача путівок на оздоровлення дітей пільгових категорій |
10. Виконавчий комітет Люботинської міської ради (служба у справах дітей) |
|
84 |
Видача довідки, яка засвідчує, що права користування житловим будинком (квартирою) малолітні або неповнолітні діти не мають |
11. Виконавчий комітет Люботинської міської ради (відділ місцевого економічного розвитку) |
|
85 |
Встановлення режиму роботи об’єкту споживчого ринку |
86 |
Видача довідки про право фізичної особи на отримання доходу від податкового агента без утримання податку |
12. Виконавчий комітет Люботинської міської ради (відділ земельних відносин) |
|
87 |
Видача рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності |
88 |
Видача рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності |
89 |
Рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, у власність, в постійне користування юридичним особам та суб’єктам господарювання |
90 |
Рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, в оренду, в постійне користування юридичним особам та суб’єктам господарювання |
91 |
Рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки шляхом зміни цільового призначення юридичним особам та суб’єктам господарювання |
92 |
Рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки юридичним особам та суб’єктам господарювання |
93 |
Рішення про припинення права користування земельною ділянкою юридичним особам та суб’єктам господарювання |
94 |
Рішення про припинення права оренди на земельну ділянку юридичним особам та суб’єктам господарювання |
95 |
Рішення про внесення змін до рішень міської ради щодо регулювання земельних відносин юридичних осіб та суб’єктів господарювання |
96 |
Рішення про надання згоди на викуп земельної ділянки несільськогосподарського призначення юридичним особам та суб’єктам господарювання |
13. Виконавчий комітет Люботинської міської ради (відділ з питань розвитку інфраструктури міста та благоустрою) |
|
97 |
Видача ордера на жилу площу в гуртожитку |
98 |
Надання житлових приміщень, які знаходяться у комунальній власності Люботинської міської територіальної громади |
99 |
Видача дозволу на видалення зелених насаджень для юридичних та фізичних осіб, які знаходяться в межах Люботинської міської територіальної громади |
100 |
Взяття на облік громадян,які потребують поліпшення житлових умов та надання та надання їм жилих приміщень (квартирний облік) |
101 |
Видача ордера на службове жиле приміщення |
102 |
Видача дозволу на перепоховання останків померлих |
103 |
Видача дубліката свідоцтва про право власності на житло |
104 |
Видача довідки про участь у приватизації житла |
105 |
Взяття на соціальний квартирний облік дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа |
14. Виконавчий комітет Люботинської міської ради (відділ забезпечення діяльності виконкому та внутрішньої політики) |
|
106 |
Довідка про наявність у житловому приміщенні пічного опалення та/або кухонного вогнища на твердому паливі |
15. Виконавчий комітет Люботинської міської ради (відділ з питань містобудування, архітектури та держархбудконтролю) |
|
107 |
Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки |
108 |
Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки |
109 |
Внесення змін до будівельного паспорта забудови земельної ділянки |
110 |
Реєстрація повідомлення про зміну даних у декларації про початок виконання підготовчих/будівельних робіт |
111 |
Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта |
112 |
Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1) |
113 |
Реєстрація декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду |
114 |
Заява про внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації |
115 |
Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації |
116 |
Видача дозволу на виконання будівельних робіт |
117 |
Оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди |
118 |
Погодження місця розміщення тимчасової споруди |
119 |
Надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами |
120 |
Видача сертифіката про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів |
121 |
Підготовка висновків та проектів рішень про присвоєння поштової адреси житловому будинку в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді |
122 |
Підготовка висновків та проектів рішень про присвоєння поштової адреси земельній ділянці в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді |
123 |
Підготовка висновків та проектів рішень про присвоєння поштової адреси садовому будинку в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді |
124 |
Підготовка висновків та проектів рішень про присвоєння поштової адреси гаражу в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді |
125 |
Підготовка висновків та проектів рішень про присвоєння поштової адреси дачному будинку в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді |
126 |
Підготовка висновків та проектів рішень про внесення змін до рішення про присвоєння поштової адреси житловому будинку в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді |
127 |
Підготовка висновків та проектів рішень про внесення змін до рішення про присвоєння поштової адреси земельній ділянці в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді |
128 |
Підготовка висновків та проектів рішень про внесення змін до рішення про присвоєння поштової адреси садовому будинку в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді |
129 |
Підготовка висновків та проектів рішень про внесення змін до рішення про присвоєння поштової адреси гаражу в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді |
130 |
Підготовка висновків та проектів рішень про внесення змін до рішення про присвоєння поштової адреси дачному будинку в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді |
131 |
Підготовка висновків та проектів рішень про впорядкування поштової адреси житловому будинку в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді |
132 |
Підготовка висновків та проектів рішень про впорядкування поштової адреси земельній ділянці в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді |
133 |
Підготовка висновків та проектів рішень про впорядкування поштової адреси садовому будинку в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді |
134 |
Підготовка висновків та проектів рішень про впорядкування поштової адреси гаражу в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді |
135 |
Підготовка висновків та проектів рішень про впорядкування поштової адреси дачному будинку в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді |
136 |
Підготовка висновків та проектів рішень про можливість переведення садового будинку в житловий будинок в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді |
137 |
Підготовка висновків та проектів рішень про можливість переведення дачного будинку в житловий будинок в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді |
138 |
Підготовка висновків та проектів рішень про анулювання поштових адрес об’єктам нерухомого майна в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді |
139 |
Видача наказів про зміну поштових адрес об’єктам нерухомого майна у разі об’єднання, поділу об’єкта нерухомого майна або виділення частки з об’єкта нерухомого майна (крім квартири, житлового або нежитлового приміщення тощо) в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міській раді |
140 |
Видача наказів про зміну поштових адрес об’єктам нерухомого майна з урахуванням фактичного розташування в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міській раді |
141 |
Видача наказів про зміну поштових адрес земельним ділянкам з урахуванням фактичного розташування в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міській раді |
142 |
Видача наказів про присвоєння/зміну поштових адрес об’єктам будівництва під час надання будівельного паспорту забудови земельної ділянки в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міській раді |
143 |
Видача наказів про присвоєння/зміну поштових адрес об’єктам будівництва під час надання містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міській раді |
144 |
Видача наказів про присвоєння поштової адреси об’єкту будівництва в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міській раді |
145 |
Видача наказів про присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна згідно з діючим законодавством стосовно реєстрації прав власності в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міській раді |
16. Виконавчий комітет Люботинської міської ради (відділ з питань державної реєстрації виконкому Люботинської міської ради) |
|
146 |
Державна реєстрація права власності на нерухоме майно |
147 |
Державна реєстрація інших (відмінних від права власності) речових прав на нерухоме майно |
148 |
Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна |
149 |
Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна |
150 |
Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень |
151 |
Скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень |
152 |
Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
153 |
Скасування рішення державного реєстратора Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
154 |
Реєстрація заяви про відкликання заяви поданої власником Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
155 |
Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно |
156 |
Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку з допущенням технічної помилки не з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно |
157 |
Державна реєстрація юридичної особи |
158 |
Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи |
159 |
Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
160 |
Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи |
161 |
Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи |
162 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи |
163 |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора |
164 |
Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації |
165 |
Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації |
166 |
Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи |
167 |
Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань |
168 |
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи |
169 |
Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи |
170 |
Державна реєстрація фізичної особи — підприємця |
171 |
Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу — підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 р., відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань |
172 |
Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу — підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань |
173 |
Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи — підприємця |
174 |
Реєстрація місця проживання особи |
175 |
Зняття з реєстрації місця проживання особи |
176 |
Реєстрація місця перебування особи |
177 |
Реєстрація місця проживання особи та зняття з реєстрації місця проживання особи |
178 |
Реєстрація місця проживання малолітньої та неповнолітньої дитини |
179 |
Зняття з реєстрації місця проживання малолітньої та неповнолітньої дитини |
180 |
Зняття з реєстрації місця проживання та реєстрація місця проживання малолітньої та неповнолітньої дитини |
181 |
Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи (додаток 13) |
182 |
Оформлення та видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання особи (додаток 16) |
Додаток 2
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
Люботинської міської ради
від ______ 2021 року № ____
Перелік інших послуг місцевого значення,
які здійснюються через Центр надання адміністративних послуг
Люботинської міської ради
№ з/п |
Найменування адміністративної послуги |
1 |
2 |
1. Виконавчий комітет Люботинської міської ради (робоча група з питань громадського бюджету (бюджету участі) Люботинської міської територіальної громади) |
|
1 |
Прийняття проєктів, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету (бюджету участі) Люботинської міської територіальної громади та забезпечення голосування членів громади за проєкт, шляхом заповнення бюлетеню. |
2. Виконавчий комітет Люботинської міської ради (Центр надання адміністративних послуг Люботинської міської ради) |
|
2 |
Надання допомоги суб'єктам звернення у користуванні державними електронними сервісами (е-послуги). |